GRAFIK ZAJĘĆ

OPIS ZAJĘĆ

FAST ABS zajęcia skupiające się na szybkim i intensywnym treningu mięśni brzucha. Innowacyjny program przeplatający ćwiczenia cardio z ćwiczeniami izolowanymi brzucha pozwalają osiągnąć zaskakujące efekty! Zajęcia trwają 30 minut i wyciskają ostatnie poty!

6FX Zajęcia 6fx skierowane są zarówno dla Pań jak i Panów. Rozgrzewka, cześć interwałowa i rozciąganie. Brzmi całkiem przyjemne, lecz zapewniamy, że mozna sie tu nieźle spocić, zbudować mase mięśniową, uwidocznić w szczególności mięśnie brzucha i wzmocnić pośladki, a przede wszystkim zgubić zbędne kilogramy! Trening składa sie z 4 serii, seria zawiera 6 różnych ćwiczeń, które wykonujemy każde po minucie, a pomiędzy nimi mamy 15 sekund przerwy. Każdy uczestnik indywidualnie nakłada sobie intensywność treningu, częstotliwość wykonywanych ćwiczeń. Zapraszamy na 6fx osoby w każdym wieku !

SALSATION innowacyjny program techniczno – fitnessowy. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu można tańczyć i ćwiczyć jednocześnie. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów. Każdy kto kocha taniec jest mile widziany. Zajęcia poza tym, że sprawiają mnóstwo radości i dodają piorunującej dawki energii, to także poprzez sprytnie wpleciony w choreografię trening funkcjonalny, kształtują sylwetkę, wzmacniają mięsnie, zwiększają zakres ruchu, poprawiają kondycję oraz wydolność organizmu.

ZUMBA FITNESS to fuzja tańców latynoamerykańskich i fitnessu. Zumba to przede wszystkim radość i zabawa, zajęcia są przyjemne i łatwe. Jednakże niewątpliwym atutem tego treningu poza poprawą humoru i samopoczucia jest również systematyczne polepszanie sprawności i kondycji swojego ciała. Zumba to zajęcia dla każdego bez względu na wiek, płeć, wagę, sprawność czy dotychczasowe doświadczenie taneczne.

TABATA + TRENING BRZUCHA – tabata to intensywny trening interwałowy, który ma na celu przyśpieszenie metabolizmu oraz polepszenie ogólnej wydolności organizmu.. Tabata daje maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu  i oszczędzaniu mięśni. Po 20 sekundach ćwiczenia następuje 10 sekundowy odpoczynek. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości i siły organizmu. Doskonały dla tych, którzy chcą wzmocnić mięśnie brzucha oraz wyrzeźbić sylwetkę.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – celem treningu są piękne i jędrne pośladki . Ćwiczenia wzmacniające mięśnie nóg  oraz przyśpieszające spalanie tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta  i elastyczna. Jest to dobra metoda, aby  rozprawić się z cellulitem.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – trening oparty na ćwiczeniach wzmacniających, oddechowych i rozciągających. Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych oraz stabilizujących postawę ciała. Trening wpływa na zmniejszenie i likwidację bólów kręgosłupa, bioder i karku. Szczególnie zalecany osobom o siedzącym trybie życia.

POWER STRETCH EXTREME (PSX)   zajęcia modelujące sylwetkę z wykorzystaniem gum typu Power Stretch. Ćwiczenia o wysokiej intensywności pozwolą ci spalić setki kalorii oraz pozbyć się zbędnych kilogramów. Ćwiczenia oporowe na gumach, ćwiczenia kardio na skakance połączone z zestawem ćwiczeń na brzuch pozwolą ci osiągnąć niesamowity efekt!